خبرگزاری کار ایران

سهراب پورناظری به کیوان ساکت پاسخ داد:

78 میلیون از جشنواره دستمزد گرفتیم/ اگر جشنواره پولساز‌ است؛ بماند برای دوستان!

سهراب پورناظری در حاشیه نشست کنسرت جدید گروهشان؛ پاسخ شایعاتی که درباره رقم قراردادش وجود داشت را داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سهراب پورناظری در پاسخ به شایعاتی درباره رقم قراردادش و اظهارنظرهای کیوان ساکت گفت: آنطور که آقای ساکت گفتند؛ اگر من چهار برابر ایشان دستمزد گرفته باشم می‌شود صد میلیون تومان. دستمزد من 100 میلیون تومان نبوده و اصولا من دوست ندارم که مردم فکر کنند خواسته‌ام از روابط خاصی استفاده کنم یا به شخصی اجازه دهم درباره مسائلی که در حیطه کاری من است صحبت کند.

او ادامه داد: انتقاد من به این است که چرا افراد درباره شخصی که در جلسه‌شان حضور ندارند و موقعیت دفاع از خود را ندارند. میزان قرارداد من 78 میلیون تومان بوده که کمتر از دستمزدی است که تنها به واسطه اجرا در برج میلاد به دست می‌آورم. به علاوه اینکه از این مبلغ نهایت بیست میلیون تومان به من رسیده و هزینه حضور یک نوازنده معتبر جهانی به همراه یک گروه 6 نفره را هم درنظر بگیرید.

او با تاکید بر اینکه نه خودش و نه تهمورس پورناظری اعتباری از جشنواره نمی‌گیرند؛ افزود: اگر اعتباری هم باشد این جشنواره است که از ما اعتبار می‌گیرد. ما نیازمند پول جشنواره نیستیم و همه از درآمدهای ما خبردارند و می‌دانند که شاید بیشترین کنسرت و درآمد را ما داریم، پس چرا باید خود را خراب کنیم.

پورناظری در پایان توضیح داد: حضور در جشنواره موسیقی فجر پشیمانی بزرگی برای ما داشت چراکه فهمیدیم این ظرفیت در هنرمندان ما نیست. این برخورد و نوع صحبت جای افسوس داشت و من پیغام دادم که این دوره هم می‌گذرد و قطعی است که سال‌های بعد از کنار جشنواره رد هم نمی‌شویم، اگر اینقدر پول در جشنواره است برای دوستان بماند.

کد خبر : ۳۹۲۰۳۹