خبرگزاری کار ایران

فعالیت ٣٤ مؤسسه در زمینه آموزش در نمایشگاه قرآن

مدیر کمیته مؤسسات و نهادهای غیردولتی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از فعالیت ٣٤ مؤسسه در زمینه آموزش قرآن در نمایشگاه قرآن خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدعلی خسروی (مدیر کمیته مؤسسات و نهادهای غیردولتی نمایشگاه قرآن) با بیان این مطلب افزود: علاوه بر فعالیت ٣٤ مؤسسه در زمینه آموزش قرآن و ١٥ مؤسسه در زمینه تدبر و فهم قرآن، نهادهای عمومی غیردولتی همچون آستان قدس رضوی، مجمع تقریب مذاهب اسلامی، ترجمان وحی و مؤسساتی در زمینه فهم قرآن در نمایشگاه قرآن حضور دارند.

وی با اشاره به بخش عترت بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهارداشت: بخش عترت امسال در نمایشگاه قرآن برای اولین بار به شکل گسترده ای فعالیت می کند. به گونه ای که این بخش به دو قسمت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه تقسیم شده است.

حجت الاسلام خسروی ،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را مبین فهم قرآن دانست و گفت: عترت در کنار قرآن موجب آشنایی هر چه بیشتر مردم با عترت می شود.

تفسیر سوره «طه» در ماه رمضان همه روزه ویژه کارکنان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمازخانه معاونت توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد علی خسروی، برگزار می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در رامصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۸۲۲۳۴