خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد دفتر موسیقی ارشاد در نشست گفتمان ضرب اصول

عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتمین نشست«گفتمان ضرب اصول» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا؛ هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های«گفتمان ضرب اصول» با موضوع«نقد و بررسی عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» روز دوشنبه 31 خرداد از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

در این نشست فرزاد طالبی(مدیرکل دفتر موسیقی)، محمدرضا فیاض(موسیقیدان و منتقد)، بابک رضایی و محسن رجب پور(کارشناس) و رضا مهدوی به عنوان کارشناس مجری حضور خواهند داشت.

در هفتمین نشست«گفتمان ضرب اصول» مسائل و موضوعات مختلف مربوط به عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیدگاه کارشناسان و منتقدان مطرح می شود و مدیرکل این دفتر پاسخگوی مسائل مطرح شده خواهد بود.

پیش از این، شش جلسه از«گفتمان ضرب اصول» با موضوع«بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما»، «بررسی وضعیت ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی»، «بررسی مشکلات کنسرتها (اجراهای زنده)» و «بررسی نحوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر»برگزار شده است.

هدف اصلی برگزارکنندگان سلسله نشست‌های«گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست‌اندرکاران این جامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی‌شان حرکت کنند.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی- بالاتر از پل سید خندان- خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 تماس بگیرند.

کد خبر : ۳۸۰۹۰۰