خبرگزاری کار ایران

رضایت 70 درصدی بازدیدکنندگان ازجابجایی محل نمایشگاه کتاب تهران

تحلیل اجتماعی جمعیت بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از رضایت 70 درصدی بازدیدکنندگان از جابجایی محل نمایشگاه از مصلی به شهرآفتاب حکایت دارد.

به گزارش ایلنا، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران براساس نتایج به دست آمده از تحلیل اجتماعی جمعیت بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از رضایت 70 درصدی بازدیدکنندگان از جابجایی محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مصلی به شهرآفتاب خبر داد.

مطابق با تحلیل جمعیت شناسی و توصیف ویژگی‌های جمعیت نمایشگاه کتاب تهران که از روش تحقیق کمی و تکنیک پرسشنامه به دست آمده، 70 درصد بازدیدکنندگان کیفیت و فضای فیزیکی نمایشگاه درمحل شهرآفتاب را درمقایسه با مصلی بهترو بسیار بهتر ارزیابی کرده‌اند و از جابجایی محل نمایشگاه کتاب تهران رضایت داشته‌اند.

براساس نظرسنجی صورت گرفته بیشترین افراد بازدیدکننده از نمایشگاه در دامنه سنی 18 تا 29 سال قرار داشته و کمترین فراوانی نیزمتعلق به گروه سنی بالای 55 سال بوده است. مقایسه آمار جمعیت شناختی با دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که الگوی ساختار جمعیتی از نظر متغیر سنی همانند سال گذشته جوان بوده و این افراد مخاطبان اصلی نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از15 تا 25 اردیبهشت ماه در محل جدید شهرآفتاب برگزار شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

کد خبر : ۳۷۷۶۲۳