خبرگزاری کار ایران

گردهمایی ترانه‌سرایان در ایوان شمس

کانون ادبی زمستان؛ سومین همایش بزرگ شعر و موسیقی را با حضور شاعران و ترانه سرایان به منظور معرفی آثار برتر شعر و موسیقی به مخاطبان خود برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ سجاد عزیزی آرام (مدیر کانون ادبی زمستان) در این باره گفت: باتوجه به برگزاری جلسات نقد شعر و ترانه به صورت هفتگی و با حضور اساتید و بزرگان شعر و ترانه در کانون ادبی؛ با برگزاری این همایش در نظر داریم اشعاری که از نظر نقد ادبی مورد تائید منتقدان است را به دوستداران و مخاطبان شعر و ترانه معرفی نمائیم و فرصتی برای ارائه آثار شاعران و ترانه سرایان مطرح و جوان و همچنین هنرمندان عرصه موسیقی ایجاد کنیم.

عزیزی تصریح کرد: مبنای انتخاب آثاری که در این همایش ارائه می‌شوند کیفیت آثار ادبی اشعار است که به نوعی معرفی هنر ناب در حوزه شعر و موسیقی است.

سومین همایش بزرگ شعر و موسیقی با حضور شاعران و ترانه‌سرایان کشور ازجمله: علیرضا آذر. محمود اکرامی فر. احمد امیرخلیلی. علی رضا بدیع، علیرضا بندری. سینا بهمنش. امید بیگدلی. همایون حسینیان. کیانوش خانمحمدی. آرین داودی. پیمان سلیمانی. اسدالله شعبانی. افشین علا. هرمز علیپور. محمد صالح‌علا. رضا کاظمی. ترانه مکرم. محمدسعید میرزایی. بهروز یاسمی و با اجرای موسیقی توسط کامران رسول‌زاده برگزار می‌شود.

سومین همایش بزرگ شعر و موسیقی سه شنبه یازدهم خرداد ماه 95 ساعت 17 در محل تالار ایوان شمس برگزار می‌شود و کارت ورود به این همایش با رزرو قبلی برای عموم علاقمندان رایگان است.

کد خبر : ۳۷۵۹۲۱