خبرگزاری کار ایران

تخفیف ویژه دانشجویی برای نمایش «افسانه ببر»/ «سوراخ» تمدید شد

تخفیف 40 درصدی نمایش «افسانه ببر» به دانشجویان و تمدید نمایش «سوراخ» تا پایان اردیبهشت دو خبر برای علاقه‌مندان حوزه تئاتر است.

به گزارش ایلنا، نمایش «افسانه ببر» برای رفاه و حمایت از دانشجویان و ایجاد زمینه مناسب‌تر برای ایشان، به دانشجویان کلیه رشته‌های دانشگاهی و همچنین تمامی هنرجویان موسسه‌های آموزش آزاد هنری ازجمله موسسه فرهنگی هنری کارنامه، کانون استاد سمندریان، مدرسه آزاد فیلم مسعود کیمیایی و کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ تخفیف چهل درصدی می‌دهد.

این دانشجویان می‌توانند جهت دیدن نمایش افسانه ببر از 40% تخفیف ویژه با همراه داشتن کارت دانشجویی و یا معرفی نامه معتبر از موسسه آموزشی خود به صورت حضوری و با مراجعه به گیشه تئاتر باران استفاده کنند.

نمایش افسانه ببر که برگرفته از نمایشنامه‌ای به قلم داریوفو و ترجمه صدرالدین زاهد است با استفاده و تلفیقی از تکنیک‌های تئاتر ایرانی - شرقی و با نگاهی طنز بیان می‌شود. هدایت هاشمی تک بازیگر این نمایش نیز در قالب چندین شخصیت مختلف ایفای نقش می‌کند.

تئاتر افسانه ببر که در سال 90 به عنوان پرمخاطب‌ترین نمایش محیطی سال انتخاب شد و از جمله آثار موفق اجرا شده در تئاتر شهر بوده است در بازگشت مجدد به صحنه با طراحی و کارگردانی هادی عامل هر شب ساعت 20:30 در مجموعه تئاتر باران پذیرای حضور مخاطبین است.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از تهیه کننده:  هادی عامل – طراح لباس: فیروزه قاسمپور – طراح پوستر: وحید میثاقی - موسیقی: امیر صدیقیان، هادی عامل – دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدرضا ایمانیان – دستیار کارگردان: فرشته قاسمپور- منشی صحنه: بهزاد رحمانی – مدیر صحنه: ماهان شهیدی- عکاس: امیر خدامی – مدیرر وابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مارال دوستی-  مدیریت تبلیغات: سارا حدادی، محمدرضا ایمانیان.

تمدید نمایش سوراخ

نمایش «سوراخ» به کارگردانی جابر رمضانی که از ۱۷ فروردین در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه رفت و به دلیل استقبال تماشاگران تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

آتیلا پسیانی، هوتن شکیبا، داریوش موفق، وحید آقا پور و هانی عبدالمجید، روح اله حق گوی لسان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. «سوراخ» یک نمایشنامه تک پرده‌ای است و اتفاقات این نمایش در راهرو یک هتل در زمان حال می‌گذرد و در طول ۹۰ دقیقه مخاطب در جریان اتفاقات این نمایش بدون تغییر صحنه و زمان نمایش قرار می‌گیرد. این نمایش تاکیدی روی زمان و مکان آن دارد، اما اتفاقات در زمان حال رخ می‌دهد.

نمایش «سوراخ» تا پایان اردیبهشت هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه مستقل تهران روی صحنه می‌رود.

کد خبر : ۳۶۹۷۰۷