خبرگزاری کار ایران

بحران مسکن و کیفیت ساخت خودرو در سیما

رادیو اقتصاد در برنامه "حرف تا عمل" سه‌شنبه (7 اردیبهشت ماه) به بررسی کیفیت خودرو ساخت داخل و در برنامه "نود و هشتی‌ها" سه‌شنبه (7 اردیبهشت ماه) بررسی چرایی بالا بودن قیمت مسکن خواهد رفت.

به گزارش ایلنا؛ تازه‌ترین برنامه‌های رادیو اقتصاد به شرح زیر است:

بررسی آثار انبار کردن کالا و مایحتاج در خانه

رادیو اقتصاد در برنامه "ایستگاه نود و هشت" سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه، به موضوع انبار کردن کالا و مایحتاج در خانه می‌پردازد.

مجید ابهری، جامعه‌شناس و میثم موسایی، اقتصاددان در برنامه فردا در خصوص این موضوع که در حال حاضر تا چه حد نیاز داریم کالا و مایحتاج خود را انبار کنیم، گفتگو می‌کنند.

از دیگر موضوعات در این برنامه می‌توان به آثار خوب و بد ذخیره کردن مایحتاج در منزل و چگونگی تأثیر آن بر اقتصاد خانواده و اقتصاد کشور اشاره کرد.

برنامه "ایستگاه نود و هشت" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی شنبه تا پنجشنبه ساعت 09:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

کیفیت خودرو ساخت داخل

رادیو اقتصاد در برنامه "حرف تا عمل" سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه، به بررسی کیفیت خودرو ساخت داخل خواهد پرداخت.

سیدمسعود هراتی، استاد دانشگاه و محبی نژاد دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی در برنامه فردا گفتگویی در رابطه با کیفیت خودرو ساخت داخل خواهند داشت.

تأثیر نحوه همکاری قطعه ساز و خودرو ساز در کیفیت خودرو، نقش تکنولوژی در صنعت خودرو و چگونگی تأمین قطعه از کشورهای خارجی از جمله موضوعاتی هستن که در برنامه بررسی می‌شوند.

برنامه " حرف تا عمل" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی سهیلا کسی خان یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 14:05 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

چرایی بالا بودن قیمت مسکن

رادیو اقتصاد در برنامه "نود و هشتی‌ها" سه شنبه 7 اردیبهشت ماه، به سراغ چرایی بالا بودن قیمت مسکن خواهد رفت.

اینکه چرا با توجه به فراوانی زمین در کشور قیمت مسکن بالاست موضوعی است که در برنامه فردا توسط کارشناسان و مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شناسایی سرمایه‌گذارن در بخش مسکن، میزان عرضه مسکن و تعادل بازار عرضه و تقاضا، تمهیدات دولت در خصوص تعادل در بازار مسکن از جمله محورهای این برنامه خواهند بود.

در طول برنامه محمدعلی خبیر، کارشناس کسب و کار در مورد مزیت رقابت در تجارت الکترونیک مطالبی را بیان می‌کند و طاهری، کارشناس بازاریابی پاسخگوی سؤالات کلیدی در انتخاب بازارهای هدف خواهد بود.

 برنامه "نود و هشتی‌ها" کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی شنبه تا پنج شنبه ساعت 17:00 به مدت 90 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود. 

کد خبر : ۳۶۴۷۶۲