خبرگزاری کار ایران

میزان فروش فیلم‌ها تا ۲۷ فروردین؛

رشد ۴۰ درصدی مخاطبان فیلم سینمایی خشم و هیاهو

اکران نوروزی فیلم‌های درحالی همچنان ادامه دارد که فیلم سینمایی من سالوادور نیستم همچنان در صدر جدول فروش قرار دارد.

سعید خانی پخش کننده فیلم سینمایی خشم و هیاهو در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به روند صعودی فروش فیلم خشم و هیاهو گفت: شب گذشته پنجشنبه ۲۶ فروردین فیلم خشم و هیاهو فقط در یک روز ۳۵ میلیون تومان بلیت فروخته است.

وی با تشکر از مدیران پردیس‌های سینمایی و همکاری خوب آن‌ها به خصوص سینما ملت گفت: نسبت به هفته‌های گذشته فروش فیلم در این هفته ۴۰ درصد رشد داشته است و فروش فیلم در مجموع ۱۳ سینمای تهران و ۸ سینما در شهرستان به رقمی معادل ۶۵۰میلیون تومان رسیده است.

در فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی بازیگرانی همچون طناز طباطبایی، نوید محمد‌زاده، رعنا آزادی و بهناز جعفری ایفای نقش می‌کنند.

حبیب اسماعیلی (پخش کننده فیلم سینمایی من سالوادور نیستم) نیز درباره میزان فروش این فیلم به خبرنگار ایلنا؛ گفت: فروش فیلم تا پایان روز پنجشنبه ۲۶ فروردین به حدود ۱۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است که فروش خوبی است.

وی ادامه داد: امیدوارم فروش خوب سینما‌ها برای تمامی فیلم‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

فیلم سینمایی پنجاه کیلو آلبالو به کار گردانی مانی حقیقی براساس اعلام سیستم فروش مکانیزه تاکنون به فروشی معادل ۵میلیاردو ۱۲۰میلیون تومان رسیده است. فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ۳ میلیارد و ششصد میلیون تومان، فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی به فروشی معادل ۳میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان، و فیلم کفش‌هایم کو به کارگردانی کیومرث‌پور احمد نیز به فروشی معادل ۳۰۰میلیون تومان رسیده است.

کد خبر : ۳۶۱۷۵۵