خبرگزاری کار ایران

بدرقه غریبانه تقی‌نژاد به خانه ابدی

پیکر سیروس تقی‌نژاد بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون صبح امروز ۱ اسفندماه با حضور اهالی تئاتر در تالار وحدت به‌سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س)، تشییع شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع پیکر سیروس تقی‌نژاد؛ بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون صبح امروز (۱ اسفندماه) ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با یک ساعت‌ونیم تاخیر و جمعیت حداقلی برگزار شد.

 ایرج راد (مدیرعامل خانه تئاتر) در این مراسم سخنرانی کرد و از اینکه تقی‌نژاد غریبانه به خانه ابدی بدرقه می‌شود؛ ابراز تاسف کرد و گفت: درصورتی‌که طلاع‌رسانی بهتری برای این مراسم انجام می‌گرفت به‌طور قطع افراد بیشتری برای در این مراسم حضور داشتند و  مطمئن هستم که بسیاری از هنرمندان از اینکه در این مراسم حضور نداشتند گله‌ خواهند کرد.

وی دلیل تاخیر در مراسم را اشکالات در برنامه‌های تالار وحدت عنوان کرد.

علیرضا درویش‌نژاد؛ کارشناس هنر های نمایشی نیز با اشاره به اینکه سیروس در سال‌های آخر در شرایط بدی کار کرد افزود: در این سال‌ها و هیچ مسئول و مدیری از او سراغ نمی‌گرفت و از حال و روز او خبردار نشد. البته این روزها کسی از حال و روز تئاتر خبر ندارد و این موضوع جای تاسف دارد.

حضور در سریال‌های «معمای شاه»، «مختارنامه»، «راز شیوا» و «تاکسی برگشتی» آخرین حضورهای تقی‌نژاد درعرصه بازیگری بوده است.

این بازیگر روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه بر اثر تصادف در اتوبان تهران- کرج درگذشت و مراسم ختم زنده‌یاد سیروس تقی‌نژاد ۳ اسفندماه ساعت ۱۸:۳۰ به همت خانه تئاتر در مسجد نور برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۴۸۷۴۶