خبرگزاری کار ایران

تجلیل از علیرضا زرین دست در جشنواره "گزارش یک نگرانی"

قائم مقام دبیر جشنواره گزارش یک نگرانی گفت: در جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره از علیرضا زرین دست به پاس نیم قرن حضور درخشان و کوشش‌های بی‌همانند در سینمای ایران تجلیل و قدردانی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وحید ضرابی نسب گفت: تاریخ هنرهای تصویری ایران همواره مدیون نام‌های بزرگ و تاثیرگذاری است که برگ برگ کتاب سینما را درخشان‌تر کرده‌اند. علیرضا زرین دست هم بعنوان یکی از مفاخر و گنج‌های سینمای ایران همواره با نوآوری‌ها و ثبت لحظات ناب و قاب‌های ماندگار خاطراتی تکرار نشدنی را رقم زده است.

وی گفت: در نشست اول شورای سیاستگذاری جشنواره از استاد جمشید مشایخی هنرمند اخلاق مدار و پیشکسوت سینمای ایران تجلیل شد و تا زمان اختتامیه علاوه بر استاد زرین دست از تعدادی دیگر از تاریخ سازان سینمای ایران تقدیر خواهد شد.

ضرابی نسب اضافه کرد: جشنواره گزارش یک نگرانی با هدف و عنوان نگاه مردمی به بحران کمبود آب از طریق فیلم و عکس موبایلی قصد دارد تا توجه عمومی را نسبت به کاهش شدید منابع آبی در ایران و لزوم اصلاح الگوی مصرف این مایع حیات به وجود آورد.

 قائم مقام دبیر جشنواره گزارش یک نگرانی همچنین از استقبال عالی مردم و هنرمندان از این جشنواره خبر داد و گفت: به همین دلیل و البته اهمیت جشنواره فیلم فجر برای سینمای ایران، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا نیمه بهمن ماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: مدیران سایر بخش‌ها و اعضای هیات‌های انتخاب به زودی اعلام می‌شوند.

دومین جشنواره گزارش یک نگرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت، شرکت آسان پرداخت (آپ) برگزار می‌شود و زمان مهلت آثار تا ۱۵ بهمن ماه است.

سایت جشنواره به آدرس www.twff.ir و آدرس اینستاگرام جشنواره به آدرس: www. instagram. com/gozaresh۱negarani در دسترس است.

کد خبر : ۳۳۹۳۴۳