خبرگزاری کار ایران

«نظام‌های انتخاباتی و مجموعه مقررات حاکم بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری» منتشر شد

کتاب نظام‌های انتخاباتی و مقررات حاکم بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نوشته هدایت الله سلطانی نژاد به همت انتشارات میزان دانش منتشر شد.

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی کتاب «نظام‌های انتخاباتی و مجموعه مقررات حاکم بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری» عصر دوشنبه در هتل بزرگ تهران برگزار شد.

در این مراسم مدیر انتشارات میزان دانش و نویسنده کتاب نظام‌های انتخاباتی در این باره گفت: برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری؛ دموکراسی و توجه به نظر مردم است و با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز هفتم اسفندماه برگزار می‌شود کتاب نظام‌های انتخاباتی و مقررات حاکم بر این دو انتخابات منتشر شد.

هدایت الله سلطانی نژاد نیز در مراسم رونمایی این کتاب بیان کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه هم مجریان و داوطلبان انتخابات و مردم باید با قوانین انتخاباتی آشنا شوند. در این کتاب به مسائل اصول حاکم بر انتخابات و مدل‌های انتخاباتی نیز پرداخته شده است و با توجه به اهمیت موضوع این کتاب را در آستانه روز هفتم اسفندماه (روز برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) منتشر کردیم.

در این مراسم آقای دکتر مزاری- رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی کلان شهرهای کشور، ضمن اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی در ارتقاء و تعالی فرهنگ کشور، بیان داشت تشویق برگزاری این گونه جشن‌های رونمایی کتاب و توجه به کتابخوانی یکی از ضرورت‌ها و الزامات جامعه ما محسوب می‌شود.

وی همچنین، تشویق و ترقیب نویسندگان کتاب را از آموزه‌های دین مبین اسلام دانست.

این کتاب با قیمت 120 هزار ریال توزیع شده است.

کد خبر : ۳۳۷۴۹۹