خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت "بزرگ آقای شهرزاد" در رایزن

مراسم تجلیل از علی نصیریان بازیگر سینما و تئا‌تر ایران شب گذشته سه شنبه 8 دی ماه در مرکز همایشهای فرهنگی رایزن برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی نصیریان با تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: همه این سال‌ها که در زمینه بازیگری فعالیت کردم به هنر عشق ورزیدم و بالا‌ترین پاداش برای من رضایت مردم است.

وی ادامه داد: من از اولین کلاس تئاترم شدم تا امروز که «شهرزاد» را کار کردم بدون اغراق دل سپرده نقش و نمایش بودم من دل سپرده تئا‌تر بودم و پول و شهرتش واقعا برایم اهمیتی نداشت. اولین دستمزدم را هم شب آخر نمایش گرفتم. بعد از یک ماه از ۳۰ تومانی که به من دادند واقعا خجالت زده شدم چون احساس می‌کردم من باید شاگردی کنم نه اینکه پولی بگیرم.متاسفانه امروز جوانان در اولین قدم شهرت و پول و چیزهای دیگر را مطرح می‌کنند.

حسن فتحی کار گردان سریال شهرزاد گفت: همیشه به نسل جوان گفتم علی نصیریان کسی است که می‌تواند یک الگوی مناسب برایشان باشد. تا الان ۳بار با او همکاری داشتم و معتقدم او هربار توانایی‌هایش بیشتر و بازی‌هایش جذاب‌تر می‌شود.

محمدعلی کشاورزکه علارغم کسالت در برنامه حاضر شده بود گفت: سلام می‌کنم به ملت ایران که ما اگر کاری هم می‌کنیم به خاطر آنهاست و اگر کاری می‌کنیم برای ملتمان می‌کنیم و اگر چیزی یاد گرفتیم هم از ملت خودمان است.

امین تارخ نیز گفت: چه می‌شد به جای پخش سریال‌های بی‌مقدار، «شهرزاد» به تلویزیون می‌آمد.

علی معلم نیز گفت: مشایخی، انتظامی، رشیدی و نصیریان کسانی هستند که جوانان زیر سایه‌شان رشد می‌کنند. نصیریان به پشتوانه استادی‌اش و تقدیر چندین نقش ماندگار بر صفحه سینما و تلویزیون به یادگار گذاشت. او به ما یاد داد چیزی که امروز هستیم مهم نیست ادامه راه را باید درست طی کنیم. متاسفانه جوانان امروز به ۷۵ سالگیشان فکر نمی‌کنند.

همسر داود رشیدی نیز متنی را از طرف وی خواند.اجرای موسیقی توسط حجت اشرف‌زاده از دیگر بخشهای این مراسم بود

این مراسم توسط تهیه کننده سریال شهرزاد برگزار شد و علاوه بر چهره‌های فرهنگی هنری چهره‌های ورزشی نیز حضور داشتند.

کد خبر : ۳۳۴۰۳۷