خبرگزاری کار ایران

علیزاده و هم‌آوایان در رشت کنسرت می‌دهند

گروه هم‌آوایان با صدای محمد معتمدی در شهر رشت بحر طویل روایت و قطعات و تصانیفی روی اشعار فریدون مشیری، سیمین بهبهانی، حافظ را اجرا می‌کنند.

به گزارش ایلنا؛ حسین علیزاده به همراه گروه‌ هم‌آوایان؛ ‌17 و 18 دی ماه در سالن خاتم‌الانبیا شهر رشت روی صحنه می‌رود. در این کنسرت محمد معتمدی آواز می‌خواند. این کنسرت طی دو سانس (18:00 و21:00) در  هر روز برگزار می‌شود.

علیزاده؛ نوازنده‌ و آهنگساز شهیر موسیقی ایرانی که قرار است، 6، 7 و 8 دی‌ماه با همراهی گروه «هم‌آوایان» و آواز محمد معتمدی در برج میلاد روی صحنه رود، «بحر طویل» را که برگرفته از فرم ادبی و موسیقایی کهن مردم ایران است، با نگاهی تازه روی اشعار سیروس جمالی اجرا می‌کند

کنسرت جدید حسین علیزاده و «هم‌آوایان» شامل قطعات و تصانیفی روی اشعار فریدون مشیری، سیمین بهبهانی، حافظ و ... است که در دستگاه‌های چهارگاه و راست‌پنج‌گاه اجرا می‌شود. و همین رپرتوار در شهر رشت نیز برای مخاطبان اجرا می‌شود.

پژمان حدادی (تمبک و سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (شورانگیز)، سیامکگ جهانگیری(نی)، نگار بوبان (عود)، صبا علیزاده (کمانچه)، سیاوش برهانی (تار)، رادمان توکلی (بم‌تار)، محمد انشایی (قیچک)، سحر ابراهیم (قانون) و سینا خشک بیجاری (تمبک) در این اجراها علیزاده و معتمدی را همراهی می‌کنند.

کد خبر : ۳۳۰۱۶۵