خبرگزاری کار ایران

انسان‌های وامانده میان قدیم و جدید در معرض دید

برگزیده هفتمین دوسالانه نقاشی ایران، تازه‌ترین آثار خود از مجموعه معروفش "اسیدآمینه‌ها" را عصر جمعه ٢٧ آذر در نگارخانه اثر به تماشا مى‌گذارد.

به گزارش ایلنا؛ هفتمین نمایشگاه انفرادى "وحید چمانى" هنرمند ٢٩ ساله و موفق است. او عضو بنیاد ملی نخبگان ایران و برگزیده هشت رویداد معتبر بین‌المللى و داخلى از جمله آرت بریج واشنگتن، هنر معاصر مجیک آو پرشیا لندن، هفتمین دوسالانه نقاشی ایران، چهارمین دوسالانه بین‌المللى جهان اسلام ، نخستین دوسالانه نقاشى دامون فر ... است.

گالرى اثر در معرفى آثار این هنرمند مى‌نویسد:" اسیدآمینه‌ها نقشی است از انسانهای وامانده میان قدیم و جدید. از مکان‌هایی پرپیچ و خم و پُراندرونی، اقلیمی نامعلوم. اسیدآمینه‌ها نقش‌هایی ثابت مانده در زمانی یخ زده‌اند که زندگى شان در دستان نقاش و بر بوم‌ها و کاغذها در جریان است."

چمانى که سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی (آرت فِر) آرت آنکارا حضور داشته و سال 1389 در گالری کَنوِس نیویورک یک نمایش انفرادى برپا کرده است؛ آثارش در نمایشگاه‌هاى معتبر بسیارى از جمله دو بار در موزه هنرهای معاصر تهران، گالری لاتوآدا میلان، پالفیهو پالاس براتیسلاوا،گالری ویلِمسِن آمستردام، کالج هنری سلطنتی لندن و ... هم ارائه شده است.

نمایشگاه اسیدآمینه‌ها عصر جمعه ٢٧ آذر در نگارخانه اثر به نشانى خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروى خانه هنرمندان، پلاک ١٦ آغاز به کار مى‌کند.

کد خبر : ۳۲۹۸۴۶