خبرگزاری کار ایران

مجمع «نشان و جایزه ایثار و رسانه» آغاز به کار کرد

اجرای طرح پیشنهادی خانه فرهنگ ایثار و مقاومت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تأسیس جایزه‌ای تحت عنوان «ایثار و رسانه» آغاز شد.

 به گزارش ایلنا، طرح پیشنهادی خانه فرهنگ ایثار و مقاومت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تأسیس جایزه‌ای تحت عنوان «ایثار و رسانه» با حمایت تشکل‌های بخش خصوصی و ارکان تأثیرگذار با تشکیل مجمع، نهایی و تلاش برای اجرایی شدن آن آغاز شد.

مجمع نشان و جایزه ایثار و رسانه، طی نشستی در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مدیران و نمایندگان تشکل‌های مطبوعاتی و نمایندگان دولت در حوزه ایثار و رسانه تشکیل و راه‌اندازی شد. 

در پایان این نشست، هوشمند راد و سعید علامیان به عنوان رئیس و نایب رئیس سنی و موقت، انتخاب و مقرر شد بعد از شکل‌گیری سازمانی مجمع، هیأت رئیسه، انتخاب دبیرکل، تدوین نهایی اساسنامه و قوانین و مقررات مربوطه را به وسیله تیم‌های تخصصی آغاز و مراحل تصویب نهایی آن را طی کند. 

همچنین انتخاب رؤسای اصلی و هیأت رئیسه، در برنامه این مجمع قرار گرفت و قرار شد اعضای غایب و موثر در حوزه‌های رسانه و ایثار به این مجمع دعوت شوند. 

نماینده شورای عالی ترویج و توسعه ایثار و شهادت، مشاور وزیر در امور ایثارگران و نماینده تام الاختیار وی در شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نماینده معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، دبیر کل انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس، مدیر عامل کلینیک رسانه، نماینده اتحادیه مطبوعات محلی کشور، دبیر کل انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی کشور، عضو هیات مدیره شرکت تعاونی مطبوعات کشور، رئیس انجمن صنفی مدیران رسانه‌ها، نماینده خانه مطبوعات کشور و نماینده انجمن صنفی محصولات تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی از جمله حاضرین در این جلسه بودند. 

نشان و جایزه ایثار و رسانه به فعالان حوزه رسانه که در ترویج فرهنگ اسلامی و انسانی ایثار و فداکارهای اجتماعی فعالیت موثری داشته‌ باشند تقدیم خواهد شد. 

دومین جلسه مجمع «نشان و جایزه ایثار و رسانه» اواسط دی ماه برگزار خواهد شد. 

علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر از برنامه‌های مجمع و محتوای جایزه ایثار و رسانه می‌توانند با شماره ٠٢١٧٧۶٠٨٨٧۵ تماس بگیرند.

کد خبر : ۳۲۶۴۷۰