خبرگزاری کار ایران

جشنواره تئا‌تر کودک برای حضور در کارگاه‌های آموزشی فراخوان داد

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۲۸۷

کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید ایرانی و بین‌المللی در حوزه تئا‌تر کودک و نوجوان از تاریخ ۹ تا ۱۳ مهرماه هم‌زمان با جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان به منظور توجه به حوزه آموزش و تبادل نظر هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و استفاده از تجربه و معرفی گروه‌های بین‌الملل در بخش کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی از علاقه‌مندان و هنرمندان شرکت کننده برای ثبت نام دعوت می‌کند.

عناوین کارگاه‌ها و اساتید این دوره عبارت است:

 «کارگاه عملی از ایده تا اجرا» با حضور دکتر قطب‌الدین صادقی، «کارگاه عملی دنیای کاغذی»‌گری فریدمن از استرالیا، «کارگاه عملی تئا‌تر کودک از مشاهده تا تخیل» دکتر کریستل هافمن از کشور آلمان، «کارگاه عملی تئا‌تر مشارکتی» تینا کوکوویچ از آلمان، «تئا‌تر بصری با کودکان» راشل ریگز از استرالیا، «بازیگری از حرکت تا عمل» گروه تئا‌تر سان‌چو از ایتالیا، «تقویت توجه و تمرکز کودکان با بازی نمایشی» لاله مالمیر، «آموزش فلسفه از طریق بازی نمایشی» شراره طیار.

با توجه به محدویت در پذیرش، اولویت با کسانی خواهد بود که زود‌تر اقدام به ثبت‌نام می‌کنند.

هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره و یا علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

 آدرس دبیرخانه همدان: بولوار بعثت- مجتمع جنب پارک مردم- مجتمع فرهتگی سینمایی شهید آوینی- دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان.

شماره تماس ۰۸۱۳۴۲۲۰۰۷۰ و ۰۸۱۳۸۳۸۶۰۱۸

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی ۹ تا ۱۴ مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز