خبرگزاری کار ایران

فراخوان حضور در شصت و هفتمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت

اتحادیه ناشران و کتابفروشان طی فراخوانی از اعضا و اهالی قلم برای شرکت در شصت‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با همکاری موسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، با هدف بستر سازی حضور نشر ایران در عرصه‌ی بین‌المللی، آثار ایرانی را با شرایط زیر آثار ایرانی را نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت عرضه می‌کند:

آثار باید تالیفی و قابل عرضه در در بازارهای بین‌المللی باشد.

به شکل قانونی در ایران منتشر شده باشد.

حوزه‌های ادبیات، تاریخ، ایران‌شناسی و هنر در اولویت قرار دارند.

اولویت با آثار منتشر شده در پنج سال اخیر است.

کتاب‌هایی که از زبان فارسی به زبان‌های دیگری ترجمه شده و یا دو زبانه باشند، امتیاز بیشتر دارند.

ارسال چکیده‌ای به زبان فارسی (برای هرکتاب حدود 200 تا 300 کلمه) الزامی است/ توصیه می‌شود چکیده‌ای به زبان انگلیسی نیز در کنار خلاصه‌ی فارسی تهیه شود.

برای  ثبت‌نام باید کتاب‌های مورد نظر، با پست پیشتاز به دبیرخانه‌ی غرفه‌ی اتحادیه در نمایشگاه فرانکفورت مشتقر در ساختمان اتحادیه به نشانی: خیابان انقلاب پیچ شمیران کوی عباسی اصفهانی کوچه شریف پلاک ۱ طبقه سوم ارسال شود و کد بیست‌ رقمی مرسوله پیشتاز نیز در زمان ثبت‌نام آنلاین در اختیار ارسال کننده باشد.

بر اساس این گزارش ناشران و اهالی قلم علاقه‌مند می‌توانند حدالاکثر تا تاریخ 1394/5/25 برای ثبت‌نام و وصول کتاب‌های مورد نظرشان اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۲- ۷۷۶۳۷۰۲۱ و ۷۷۵۳۷۷۲۲  سرکار خانم اهنیان تماس بگیرید.

فراخوان نمایشگاه فرانکفورت

شصت‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 14 تا 18 اکتبر 2015، مطابق با 22 الی 26 مهر 1394 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۹۵۶۰۳