خبرگزاری کار ایران

تیزر جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۴۶۹

«پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید» به‌عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و دبیری مهدی یارمحمدی، دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این تیزر که با هدف اطلاعرسانی مهلت فراخوان این جشنواره آماده شده؛ قرار است به‌زودی از شبکه مستند سیما، حامی رسانهای این جشنواره، پخش شود.

این تیزر با همکاری مریم کتان فروش و داریوش اسکویی، دو نفر از فیلمسازان دورههای پیشین جشنواره و به شکل متحرک‌سازی پوستر جشنواره ساخته شده و برخلاف تیزرهای متداول، فاقد نریشن است.

این جشنواره به‌عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور در بخش‌های رقابتی: الف- مسابقه فیلم‌های مستقل تجربی (ویژه آثار تولیدی مستقل در قالب‌های داستانی، مستند، تجربی، انیمیشن و ویدئوآرت با ساختار تجربی، هنری، نوگرا، پیشرو و خلاقه)، ب- مسابقه آنلاین فیلم (ویژه آثار تولیدی مستقل که تولید آنها پیش از 2 سال گذشته بوده و پروسه پخش بین‌المللی آنها به اتمام رسیده باشد و دارای ساختاری تجربی، هنری، نوگرا، پیشرو و خلاقه باشند) و ج- مسابقه فیلمنامه (ویژه فیلمنامه‌های کوتاه با ساختار تجربی، هنری، نوگرا، پیشرو و خلاقه) تا 10 شهریور ماه سال جاری اقدام به دریافت آثار می‌کند.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر و شرکت آثار خود در این جشنواره تا 10 شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به سایت www.Khorshidfilmfestival.com نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

«پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید»، دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز