خبرگزاری کار ایران

تمجید دو هنرمند پیشکسوت از نمایش «هزار شلاق»

نمایش «هزار شلاق» یکشنبه شب -21 تیرماه- پذیرای «عباس جوانمرد» و «قربان صابر» دو هنرمند برجسته تئاتر ایران و تاجیکستان بود.

به گزارش ایلنا، عباس جوانمرد پس از تماشای «هزار شلاق» با غیر قابل انتظار دانستن این اثر گفت: تنها می‌توانم این نمایش را تحسین کنم چون بسیار اثر درخشانی بود و این همه بداعت از یک گروه جوان برای من غیر قابل انتظار بود.

وی در ارتباط با نکات قابل توجه نمایش «هزار شلاق» گفت: «هزار شلاق» برای من انباشت عظیمی از زیبایی‌ها، هم به لحاظ بصری و همه به لحاظ صوتی بود. نمایش از ابتدا در یک مجرا و مسیر بسیار درخشان هماهنگ، یکدست و حیرت انگیز بود. ای‌کاش زودتر به تماشای این نمایش نشسته بودم.

همچنین در همین شب «قربان صابر» (هنرمند برجسته تئاتر تاجیکستان) پس از تماشای نمایش «هزار شلاق» گفت: این نمایش من را تحت تاثیر قرار داد و برای من تماشای این اثر فوق‌العاده لذت بخش بود.

وی در همین رابطه افزود: من از کشور تاجیکستان آمدم و کشور من بسیار زیاد به اینگونه نمایش‌ها نیاز دارد. نمایش‌هایی که اشاره‌ای طنزگونه به سیاست و تاریخ دارد.

«هزار شلاق» که در بخش مرور سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان اثر برگزیده شناخته شد در مدت اجرای خود تا به امروز پذیرای هنرمندان زیادی از جمله جمشید ملک‌پور، عطاا... کوپال، رویا افشار، حسین پاکدل، بهزاد فراهانی، محمد رضا خاکی، امیر دژاکام، اصغر همت، سهراب سلیمی، محمد حاتمی، شکر خدا گودرزی، کاظم هژیرآزاد، سعید اسدی، میلاد اکبرنژاد، مهدی میامی، رضا بهبودی، مسعود موسوی، امیر کاوه آهنین جان، مهدی شفیعی و... بوده است.

نمایش «هزار شلاق» نوشته «ناصر حبیبیان» و کارگردانی «احسان ملکی» در فصل جدید اجراهای تماشاخانه سنگلج تا پایان تیرماه و در ساعت 19:30 روی صحنه می‌رود.

کد خبر : ۲۹۰۲۰۱