خبرگزاری کار ایران

«طرح و متون» ۲ بخش جشنواره تئاتر کودک همدان در دست ۵ هنرمند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۷۸۵

با حکم شهرام کرمی، شورای انتخاب «طرح و متون» نمایشی بخش تئاتر خردسالان و خیابانی جشنواره کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی (دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان) با دعوت از پنج هنرمند؛ شورای انتخاب بخش خردسالان و بخش تئاتر خیابانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را معرفی کرد.

انتخاب بخش‌های تئاتر خردسالان و تئاتر خیابانی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان متشکل از هنگامه مفید‌، حسین عاطفی، محمدجواد کبودر آهنگی، آناهیتا غنی‌زاده و علی ظفر قهرمانی‌نژاد ارزیابی طرح‌ها و نمایش‌نامه‌های رسیده به این دو بخش را آغاز کردند.

هنگامه مفید مدرس، نویسنده، شاعر، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و چهره شناخته شده تئاتر که در چند سال اخیر همواره با جشنواره‌های کودک و نوجوان مشارکت و همراهی داشته است درکنار حسین عاطفی کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر، محمدجواد کبودر آهنگی کارگردان، بازیگر و مدرس و یکی از هنرمندان و فعال تئاتر همدان، آناهیتا غنی‌زاده کارگردان، مدرس و پژوهشگر تئاتر کودک و نوجوان و علی ظفر قهرمانی‌نژاد کارگردان و پژوهشگر و مولف  تئاتر شورایی و تئاتر خیابانی در این شورا که آثار پیشنهادی دو بخش از جشنواره را انتخاب خواهد کرد؛ حضور دارند.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی مهرماه 1394 در شهر تاریخی همدان برگزار  می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز