خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت دانشگاه در صدا و سیما

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی و نهمین قسمت خود در ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، به بررسی رابطه دانشگاه و امام (ره) می‌پردازد.

 به گزارش ایلنا، این برنامه که پنجشنبه، 14 خرداد ماه ساعت 19:10 به طور زنده از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، در بخش نخست خود با حضور دوتن از دانشجویان فعال ترکیه‌ای سفرکرده به ایران برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره)، به بررسی اندیشه‌های امام (ره) از منظر ایشان خواهد پرداخت.

همچنین «حذف و اضافه» در بخش دوم، با حضور ودود حیدری، مسئول بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها، به این سئوال پاسخ می‌دهد دانشگاه کنونی در ایران با آنچه امام(ره) درباره دانشگاه می‌اندیشید چقدر نزدیک و یا دور است؟

«حذف و اضافه» با طرح این سوال که انتظارات امام (ره) از "دانشگاهی که مبدا همه تحولات است" چه بود، درصدد بازخوانی بیانات امام راحل در توصیف دانشگاه تراز، نقش دانشجو و دانشگاه در پیشبرد انقلاب در منظومه اندیشه فکری امام، واکاوی خط امام (ره) و وضعیت امروز دانشگاه از منظر امام (ره) برخواهد آمد.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از شبکه سه سیما است که به بحث و بررسی درباره مسائل و مشکلات دانشجویان و رویدادهای علمی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها می‌پردازد. دانشجویان برای بیان دیدگاه‌ها و پیگیری مشکلات خود می‌توانند به شماره 10000393 و یا ایمیل daneshgah@tv3.ir پیام ارسال کنند.

 

کد خبر : ۲۸۱۴۹۶