خبرگزاری کار ایران

دو خبرکوتاه از نمایشگاه کتاب

50 هزار نفر از افرادی که برای دریافت بن کارت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت نام کرده بودند، بن کارت‌های خود را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا؛ نیکنام حسین‌پور(مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادها و سازمان‌های همکار) با اعلام این خبر گفت: تا ساعت 18 روز گذشته(دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه)، 50 هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان بن کارت خرید کتاب نمایشگاه  کتاب، با مراجعه به شعب بانک صادرات بن کارت‌های خود را دریافت کردند.

وی افزود: تحویل این بن کارت‌ها از 13 اردیبهشت‌ماه توسط بانک صادرات آغاز شده و این روند تا پایان نمایشگاه ادامه دارد. مالکان بن‌کارت‌ها توجه داشته باشند که بن کارت‌های نمایشگاه کتاب تنها تا پایان زمان برگزاری آن قابل استفاده است.

معرفی استان قزوین به بازدیدکنندگان در روز نخست نمایشگاه

مسئول برپایی روز قزوین در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از معرفی جاذبه‌های فرهنگی، هنری و استانی قزوین به بازدیدکنندگان نمایشگاه در نخستین روز برپایی آن خبر داد.

علی‌اکبر لالوئیان گفت: روز استان قزوین، 16 اردیبهشت ماه برابر با نخستین روز برپایی نمایشگاه کتاب است. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برنامه‌های متعددی برای معرفی اقدامات فرهنگی و ظرفیت‌های قزوین دارد.

وی ادامه داد: مهدی احمدی، مدیرکل اداره ارشاد استان قزوین در این روز درباره شعار این دوره از نمایشگاه کتاب تهران و رئیس دانشگاه بین‌المللی قزوین درباره کتاب و کتابخوانی در دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند.

مسئول برپایی روز قزوین تصریح کرد: تجلیل از فعالان فرنگی – هنری، پژوهشگران و هنرمندان استان قزوین ازجمله برنامه‌های این اداره  کل در روز قزوین است که در رواق شرقی نمایشگاه کتاب تهران برگزار می­‌شود.

کد خبر : ۲۷۵۱۰۴