خبرگزاری کار ایران

رئیس و دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب شدند

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی، رئیس بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مهدی شفیعی(مدیرکل هنرهای نمایشی) طی حکمی فاضل عبادی(مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان) را به عنوان رئیس بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی کرد.

در بخشی از حکم عبادی آمده: «براساس سیاست واگذاری رویدادهای حوزه تئاتر به استان‌ها و باتوجه به توان تخصصی موجود در همدان و سبقه و شأن فرهنگی این سامان، نظر به تعهد، احساس مسئولیت و توان مدیریتی جنابعالی در جایگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان رئیس بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب می‌شوید.

امید که به لطف یزدان پاک، ضمن استقرار و تجهیز دبیر خانه دائمی جشنواره در همدان، با بهره‌گیری از تمامی توان سخت‌افزاری و نیروی توانمند انسانی و همچنین جذب مشارکت‌های مادی و معنوی سایر نهادهای استان به ویژه نهادهای غیردولتی در ارتقاء جایگاه این رویداد بین­‌الملی پیروز و سربلند باشید.»

انتصاب دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

مدیر کل هنرهای نمایشی به پیشنهاد رییس جشنواره، دبیر بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را منصوب کرد.

طی حکمی از سوی مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی شهرام کرمی به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین­ المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب شد.

در بخشی از حکم شهرام کرمی اشاره شده است: «جشنواره بین ­المللی تئاتر کودک و نوجوان به یاری و همت هنرمندان این حوزه و دغدغه مندان فرهنگ و هنر، اکنون درخت جوان و شادابی شده است که نیازمند پایش و پرستاری است تا به بار بنشیند و ببالد. به پیشنهاد مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و نظر به تجربه، تخصص و تعلق خاطر جنابعالی به تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین­المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب می شوید.»

بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مهر ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۷۰۵۴۱