خبرگزاری کار ایران

کنسرت نوروزی طلیسچی برگزار شد/ تمدید اجرا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۴۲۹

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی در شب‌های سوم و هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو سالن نمایشگاه بین‌المللی و هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی در شب‌های سوم و هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو سالن نمایشگاه بین‌المللی و هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

«پاقدم» قطعه دیگری بود که توسط طلیسچی اجرا شد. 

طلیسچی در کنسرت نوروزی خود منتخبی از قطعات قبلی و جدیدش را به اجرا درآورد و«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» و «بی پناهی» از جمله قطعات اجرایی در این کنسرت‌ها بودند.

اجرای دو قطعه جدید «پاقدم» و «بی پناهی» همانند دیگر قطعات با همخوانی مخاطبان همراه بود و قطعه «پاقدم» مجددا اجرا شد. 

طلیسچی پیش از اجرای قطعه «بی پناهی» به مخاطبانش گفت: «قلب‌هایتان را آماده کنید و چشم‌هایتان را ببنید؛ میخواهم به دهه چهل و پنجاه موسیقی پاپ ببرمتان.»

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی جمعه شب سوم فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و چهارشنبه شب هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار و این کنسرت برای تاریخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ نیز تمدید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز