خبرگزاری کار ایران

پخش ویژه برنامه «کودک شو» در ۱۰ قسمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۷۴

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم به همراه احمد لنگرودی قایم مقام و دیگر مدیران این شبکه روز گذشته ۲۶ اسفند از پشت صحنه «کودک شو» و اتاق های مختلف بازی ها بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، بخش هایی از تصویربرداری مسابقه «کودک شو» ویژه نوروز با حضور مدیران شبکه نسیم ضبط شد که سیروس میمنت و سیاوش چراغی پور از بازیگران حاضر در این قسمت بودند.

در بخشی از این بازدید خوشرو درباره فصل جدید «کودک شو» تصریح کرد: این مسابقه در فصل جدید با تغییرات محتوایی و ساختاری تازه ای مواجه شد.

مخاطبان از تغییرات ایجاد شده استقبال کردند به ویژه بازی های کششی که تلاش شده هیجان انگیز هم باشد.

وی اضافه کرد: این فصل دچار تنوع شده است و هر چند قسمت بازی ها تغییر دارد. مخاطب از این جنس بازی ها که در یک اجرای تلویزیونی سخت است، شگفت زده می شود.

خوشرو درباره ویژه نوروزی عنوان کرد: این ویژه برنامه ۱۰ قسمت است که از ۲۹ اسفند شروع شده و تا قبل از ایام شب های قدر ادامه دارد.

در ادامه ملیکا شریفی نیا مجری برنامه هم در سخنانی عنوان کرد: تجربه بسیار خوبی برای من بود و البته تجربه سختی است و فکر میکنم سخت ترین کاری است که تا الان داشته ام.

وی درباره بازخوردها نیز اضافه کرد: بازخوردها خیلی خوب بود و گروه هم بسیار تیم فوق العاده و حرفه ای هستند.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی انتن شبکه نسیم رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز