خبرگزاری کار ایران

از کنسرت‌های موسیقیایی پارکی تا افطاری در نوروز به سبک اراضی عباس‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۲۷

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از کنسرت‌های موسیقیایی پارکی تا افطاری رایگان در نوروز به سبک اراضی عباس‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسین حجازی (مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد) با اشاره به آنکه این منطقه در ایام نوروز یکی از مقاصد اصلی گردشگران خواهد بود، گفت: یکی از پایگاه‌های هوشمند سازی در اراضی عباس‌آباد خواهد بود. خانه خلاق هزاره نقطه‌ای برای آغاز این هدف است. نقطه عطف گردشگری نیز دبیرخانه گردشگری شهر تهران خواهد بود. 

او ادامه داد: در حوزه دیپلماسی گردشگری نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت چنانکه اجلاس گردشگری پایتخت های شهرهای دنیا در سال ۱۴۰۴ در تهران برگزار خواهد شد. 

حجازی با اشاره به برنامه‌های نوروزی اراضی عباس آباد گفت: جاذبه‌های فضای سبز و تفریحی به اندازه‌ایست که مردم جذب آن می‌شوند. همچنین در بخش فرهنگی، باغ رمضان و مراسم های فرهنگی خواهد بود و عید شرقی را از ۲ فروردین انجام خواهیم داد. استیج شبانه برقرار خواهد شد و در میدان مشاهیر برنامه‌های خاصی خواهیم داشت. بازیهای محلی، کارگاه‌های شعر خوانی و ایستگاه خلاقیت کودکان هم خواهیم داشت. افطار ساده هم توسط خیرین خواهیم داشت و برای حدود ۲ هزار نفر سفره خواهیم داشت. 

او تصریح کرد: کنسرت‌های موسیقیایی پارکی، نوافشانی متنوع و ورک شاپهای هنری،  

برنامه‌هایی هستند که از ساعت ۸ تا بامداد برگزار می‌شود. بزرگترین نورافشانی ساعت ۲۴ شب ۲۹ اسفندماه روی پل طبیعت انجام خواهد شد. همچنین برنامه رنگین کمان را در دل اراضی عباس‌آباد خواهیم داشت. در بخش گردشگری نیز تورهای چند منظوره معرفی می‌شوند و شاخص آن گردشگری هوشمند است. 

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اذعان داشت: کارت گردشگری نیز در آینده تبدیل به تهران کارت خواهد شد که از این کارت میتوانید از اماکن تفریحی و گردشگری عباس آباد استفاده خواهید کرد. ۱۲ فروردین روز پرچم خواهد بود. در گنبد مینا نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت. 

او درخصوص فضای مجازی نیز گفت: باغ رمضان را در اپلیکیشن روبیکا ارائه خواهیم داد که یک برنامه فرهنگی است و با حضور اساتید و مسئولان اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز