خبرگزاری کار ایران

«گپ شب» ویژه برنامه نوروزی رادیو نمایش

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۷۲

«گپ‌شب»، اولین "ویدئو کست" رسانه ملی طی هم افزایی معاونت های صدا و فضای مجازی، به تهیه‌کنندگی و میزبانی میثم کریمی و با حضور چهره‌ها و هنرمندان سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون از اول فروردین ماه ساعت ۲۱، همزمان از شبکه رادیویی نمایش و تلویزیون اینترنتی سپهر به روی آنتن خواهد رفت. همچنین پخش منتخبی از قسمت های این برنامه از شبکه نسیم سیما آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه «گپ شب»، این ویدئوکست در قالب گپ و گفت هایی گرم و صمیمانه با چاشنی طنز، در روند خود نگاه ویژه ای به موضوع فضای مجازی و ارتقاء سواد رسانه‌ای خواهد داشت.

لازم به ذکر است در راستای تحقق هم‌افزایی رسانه‌های مختلف منتخبی از قسمت‌های این برنامه نیز به صورت پادکست و ویدئوکست در بستر شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های وب محور از جمله تلوبیون و ا‌پلیکیشن سپهر نیز بارگذاری می‌شود.

برنامه «گپ‌شب» که با مشارکت تلویزیون اینترنتی سپهر و فضای مجازی رادیو‌نمایش تولید شده است، با حضور مهمانانی از جمله اصغر سمسار‌زاده، کوروش زارعی، حمید محمدی، محسن سوهانی، یزدان فتوحی، وحید رونقی، عباس محبی، یوسف کرمی، بهرام سروری‌نژاد و… به کارگردانی امیر شعیبی، در ایام نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون اینترنتی سپهر و شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.  

سایر عوامل تولید این برنامه عبارتند از: سردبیر: رکسانا قهقرایی، نویسندگان: محسن فراهانی، رکسانا قهقرایی، میثم کریمی، گوینده آیتم‌ها: شیرین سپهراد، طراح لوگو:مینا سادات حسینی، مدیر تولید: سید نیما شمس الدین، تولید:احسان پیرولیان، تصویربرداران:علیرضا عزیزی،محمدمهدی مطلبی، احسان پیرولیان، طراح نور:امیر شعیبی، نور پرداز: علیرضا عزیزی، مجریان گریم:

محسن رفیعی، نسترن مطلبی، تدوین:امیر شعیبی، دستیار تدوین و موشن گرافیک:محمدمهدی مطلبی، آهنگساز تیتراژ:سیاوش قمصری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز