خبرگزاری کار ایران

چاپ یازدهمِ «کتاب تار و سه‌تار»

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۸۴

چاپ یازدهمِ «کتاب تار و سه‌تار» اثر عیسا غفاری نوازنده و آهنگساز منتشر شد.

به گزارش ایلنا، چاپ یازدهمِ «کتاب تار و سه‌تار» شامل سه کتاب است که برای مقاطع ابتدایی و متوسطه آموزش تار و سه‌تار تألیف شده است. به‌جز این سه‌گانه آموزشی، کتاب «فواره و رویا» (شامل قطعاتی برای سه‌تار -دوره عالی) نیز توسط این نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی عرضه شده است و جلد دوم «فواره و رویا» نیز شامل آثار متأخر این آهنگساز در دست آماده‌سازی و انتشار است.

عیسا غفاری نوازنده و آهنگساز معاصر، صاحب آثار متعددی در حوزه‌ی تک‌نوازی و گروه‌نوازی موسیقی ایرانی ازجمله آلبوم‌های «بازتاب»، «هنوز»، «شب و روز»، «زمان»، «چون رقص اب»، «آیه»، «امپرسیون» و… است.

سه‌گانه «کتاب تار و سه‌تار» بر اساس تجربه تدریس این سازها طی سال‌ها توسط مؤلف و رفع نواقص کتاب‌های آموزشیِ پُراقبالِ پیشین نگاشته شده است و ترجیح و اولویتِ آن‌ها بر آموزش گام به گام و منطقی «ریتم» که از مهم‌ترین عناصر موسیقی است، استوار است. کتاب «فواره و رویا» نیز شامل قطعاتی است که مولف طی سال‌های فعالیتش در موسیقی ایرانی در آلبوم‌ها و کنسرت‌های خود با -سه‌تار- ساخته و نواخته است.

سه‌گانه «کتاب تار و سه‌تار» را می‌توانید از مراکز معتبر عرضه کتاب‌های موسیقی و نیز فروشگاه‌های آنلاین مثل دیجی‌کالا تهیه کنید. این سه کتاب به ترتیب با قیمت‌های ۱۲۰ هزار، ۵۵ هزار، ۸۰ هزار تومان از سوی نشر ناروَن روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز