خبرگزاری کار ایران

افتتاح جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان؛

شادپیمایی با حضور شخصیت‌ها و عروسک‌های دوست داشتنی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۲۰

مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور شخصیت‌های آشنای کودک و نوجوان و به یاد کودکان مظلوم غزه امروز ۳۰ بهمن‌ماه در اردکان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، سرآغاز این مراسم که به صورت کاملا مردمی برگزار می‌شود، نمایشی با محوریت کودکان مظلوم غزه و کودکان شهید حادثه تروریستی کرمان است که در فرهنگسرای آیت‌الله خاتمی اجرا خواهد شد. 

با آغاز حرکت خودروی موزیکال، جشن شادپیمایی عروسک ها، با حضور عروسک‌های غول پیکر، عروسک‌های تن‌پوش، عروسک‌های نوستالژیک و عروسک‌هایی که کودکان با خود به همراه خواهند آورد، شروع می‌شود. 

در جشن شادپیمایی که از میدان آزادی اردکان تا ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان ادامه دارد، هنرمندان نام‌آشنای عرصه تئاتر کودک و نوجوان همچون عموقناد، فیتیله‌ای‌ها، آقای حکایتی و… در کنار کودکان و نوجوان در این جشن باشکوه سهیم می‌شوند. 

همچنین در مسیر این شادپیمایی، مجتبی کاظمی با یک نمایش میدانی مشارکتی لحظات شادی را برای کودکان و نوجوانان خلق خواهد کرد. 

بر اساس برنامه همزمان با رسیدن خودروی موزیکال به ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان، تریلی سیار تئاتر کودک و نوجوان به اجرای مراسم اصلی با برنامه‌های متنوع خواهد پرداخت، بخش بعدی این مراسم به سخنرانی و خوشامدگویی مسئولین استان یزد و ستاد برگزاری جشنواره اختصاص دارد. 

اجرای برنامه خاله سارا و عروسک مل مل بخش بعدی برنامه شاد افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است. 

گفتگو با شخصیت‌های مشهور کودک و نوجوان از جمله عمو قناد، فیتیله‌ای‌ها، خاله شادونه و آقای حکایتی از دیگر برنامه‌هایی مدنظر دست اندرکاران جشنواره است. 

همچنین قرار است از تعدادی از چهره‌های هنری مطرح، خانواده‌های شهدا و بچه‌های موفق در این مراسم تقدیر شود. 

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری امیر مشهدی عباس از ۱ تا ۶ اسفندماه در اردکان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز