خبرگزاری کار ایران

سالن سوره میزبان جشنواره موسیقی فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۵۲۷

سالن «سوره» حوزه هنری در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، میزبان جمعی از اهالی موسیقی ایرانی و همچنین هنرجویان تعدادی از هنرستان‌های موسیقی ایران خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، سالن «سوره» حوزه هنری میزبان جمعی از اهالی موسیقی ایرانی و همچنین هنرجویان تعدادی از هنرستان‌های موسیقی ایران ازقزوین، تهران و اصفهان خواهد بود. 

بر این اساس سالن سوره هرشب در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان علاقمندان موسیقی خواهد بود. آوای هور – سیدمحمد حسینی (۲۳ بهمن‌ماه)، هنرستان موسیقی قزوین (۲۴ بهمن‌ماه)، هنرستان موسیقی اصفهان (۲۵ بهمن‌ماه)، هنرستان موسیقی دختران تهران (۲۶ بهمن‌ماه) و هنرستان موسیقی پسران تهران (۲۷ بهمن‌ماه) روی صحنه خواهند رفت. 

این سالن هر شب در ساعت ۲۱:۳۰ نیز میزبان اجراهای جشنواره خواهد بود. طبیب جان – حسین قاسم‌زاده (۲۳ بهمن‌ماه)، هادی منتظری و سروش بخشش، پدرام جوادزاده و محمود صالحی (۲۴ بهمن‌ماه) و تریو امیر شهابی (۲۵ بهمن‌ماه) اجراهای سانس دوم را تشکیل می‌دهند. 

تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای بهمن، سالن کوشک باغ هنر و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی نیز دیگر میزبانان اجراهای این دوره از جشنواره هستند و علاقمندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سامانه fajr39. com مراجعه کنند. 

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز