خبرگزاری کار ایران

بازدید سرلشکر باقری از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۵۶۱

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بازدید از نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» از سامانه بازدید مجازی تعاملی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) از نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این بازدید سرلشکر باقری را همراهی کرد.

بر اساس این گزارش، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بازدید از غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از سامانه بازدید مجازی تعاملی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی کرد.

در این سامانه با عکس برداری و فیلم برداری ۳۶۰ درجه از کل محتوای موزه و برنامه نویسی دیجیتال به همراه حضور تعاملی روایتگران در هر بخش امکان بازدید مجازی برای عموم مردم در بستر وب فراهم شده است.

لازم به ذکر است، نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، روز شنبه (۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز