خبرگزاری کار ایران

بازگشت جناب‌خان به تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۳۹

«نسیمیشو» به تهیه کنندگی و اجرای پرهام عمرانی با ویژه برنامه شب یلدا آغاز می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، «نسیمیشو» به تهیه کنندگی و اجرای پرهام عمرانی برنامه جدیدی است که با ویژه برنامه شب یلدا  از شبکه نسیم پخش می شود.

 «نسیمیشو» با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن  می آید و با دعوت از عوامل برنامه ها به آنها بپردازد.

در ویژه برنامه شب یلدا بخش های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است و عوامل و مجریان  برنامه های خوش نمک،بگو بخند،سرنخ،نسیم آوا،نمای رادیو و.... حضور دارند.

در شب یلدا  برنامه «نسیمیشو» مهمانان بسیاری را خواهد داشت که یکی از مهمترین مهمانان می توان به حضور جناب خان اشاره کرد.

به فراخور عوامل دعوت شده بخش های برنامه هم به همین صورت برای مخاطبان آماده می شود،در بخش «پشت صحنه» اتفاقات پشت صحنه برنامه ها می پردازد، همچنین دربخش « اون ور آب» با اجرای پدرام ابدان با سلبریتی های خارجی به روش هوش مصنوعی گفتگو می کنند. در بخش «پادرمیونی» عوامل برنامه به همراه هنرمندان سراغ افرادی می روند که با هم کدورت دارند و آشتی آنها صورت بگیرد.

در بخش جذاب «استند آپ کمدی»« هانا ستوهی» و «محمد حسین توسلی» افراد برگزیده خنداننده شو حضور دارند.

ویژه برنامه یلدا «نسیمیشو» بیش از ۱۰۰ دقیقه پنج شنبه و جمعه  ساعت  ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز