خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نقاشی«فریاد زمین» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۱۸

نمایشگاه انفرادی نقاشی نرگس‌خاتون‌ غنجور‌ قصرالدشتی با عنوان «فریاد زمین» به مدت ۶ روز پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی نرگس‌خاتون غنجور قصرالدشتی «فریاد زمین»، ساعت ۱۶، روز جمعه، ۲۴ آذرماه با حضور پدیدآورنده آثار در گالری زرنا افتتاح می‌شود. 

کیوریتوری نمایشگاه انفرادی نقاشی «فریاد زمین» را آیناز زارعی (نقاش و مدیر گروه هنری آیتیست) بر عهده دارد.او تاکنون، وظیفه نمایشگاه‌گردانی چند نمایشگاه‌ گروهی هنرهای تجسمی را در ایران و خارج از کشور به شکل حضوری و آنلاین بر عهده داشته است. 

در بیانیه هنری رویداد چنین آمده است:

«فریاد زمین» نمایشگاهی است که در آن به کانسپت آسیب‌های بشر به مادر خود یعنی زمین می‌پردازد و کنایه‌ای بر تخریب محیط‌زیست، دریاها و هوا به دست بشر است. 

همچنین، نرگس‌خاتون غنجور قصرالدشتی (سهیلا)، تا کنون در بیش از ۸۰ نمایشگاه داخلی و بین المللی آثار خود را به نمایش گذاشته است. 

علاقمندان به هنرهای تجسمی برای تماشای ۲۷ تابلوی نقاشی نرگس خاتون غنجور قصرالدشتی به نمایش درآمده در «فریاد زمین»، ۲۴ تا روز سه‌شنبه، ۲۸ آذر ماه سال جاری، از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به گالری زرنا واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان وصال و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، پلاک ۱۰، طبقه ۲ مراجعه کنند. گفتنی است، اختتامیه رویداد روز چهارشنبه، ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز