خبرگزاری کار ایران

داوران بخش بین‌الملل جشنواره۳۵ فیلم کودک معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۲۴

اسامی داوران بخش بین‌الملل سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «مجید زین‌العابدین» دبیر جشنواره امروز در نشست خبری دوم جشنواره در اصفهان، «مرضیه برومند» از ایران، «علیرضا خمسه» از ایران، «مونیکا واهی» از هندوستان، «یرژی موسکوویچ» از لهستان، «دراگان میلینکوویچ فیمون» از صربستان، «ملیکا زعیری» از فرانسه و «جون خوآنگ» از چین را به عنوان اعضای «هیئت داوران بخش فیلم‌های بلند بین‌الملل» این دوره از جشنواره معرفی کرد.

همچنین «هادی محمدیان» از ایران، «حکمت مطشر مجیدالبیدان» از عراق، «آتینا ریکاکی» از یونان، «ختام سیدعبدالقادر» از عمان و «ماریا بزنکووا» از روسیه اعضای «هیئت داوران بخش کوتاه و پویانمایی بین‌الملل» جشنواره سی و پنجم هستند.

بنا به اعلام دبیر جشنواره، داوران سیفژ در این دوره از جشنواره را نیز «واسیلیس کارامیتانیس» از یونان، «اما پندیوک» از رومانی و «آزاده شکوری‌راد» از ایران تشکیل می‌دهند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان از پانزدهم تا بیستم مهر ۱۴۰۲ (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز