خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام پخش بین‌الملل تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۷۹

فراخوان پخش جهانی تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره‌های معتبر بین المللی منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور، به منظور پخش، بازاریابی و حضور جهانی منسجم و مؤثر تولیدات خود، قصد دارد به شیوه‌ای کارآمد و براساس پژوهش‌های علمی و تجربیات کارشناسان پخش جشنواره‌ای و بازارهای بین‌المللی، اقدام به پخش و بازاریابی آثار برگزیده خود کند.

در این راستا فیلم‌سازانی که آثارشان با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به تولید رسیده است، می‌توانند با در نظر داشتن شرایط ذیل می‌توانند برای ارسال درخواست خود در سامانه اقدام کنند:

دارا بودن استانداردهای متعارف فیلم کوتاه در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فرم، محتوا و مخاطب

نداشتن سابقه نمایش اثر در جشنواره‌های جهانی

عدم قرارداد جاری با شرکت‌های پخش کننده

لازم به ذکر است در نخستین مرحله بررسی آثار متقاضی که توسط «شورای پخش و بازارهای جهانی» انجمن سینمای جوانان ایران صورت می‌پذیرد، تعدادی از تولیدات واجد شرایط به تشخیص این شورا انتخاب و برای پخش جشنواره‌ای و حضور آن‌ها در بازارهای جهانی اقدام خواهد شد.

مهلت ارسال درخواست‌ها برای پخش بین‌الملل فیلم‌های تولید شده در انجمن سینمای جوانان ایران، تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ است.

فیلم‌سازان می‌توانند با مراجعه به نشانی iycs. ir/distribution-form برای اقدام به پخش بین‌المللی فیلم کوتاه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز