خبرگزاری کار ایران

«ربودن» به نمایش خانگی آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۸۷۹

مینی سریال «ربودن» Hijack به کارگردانی جیم فیلد اسمیت Jim Field Smith و مو علی Mo Ali در ژانر درام و مهیج همزمان با پخش جهانی چهارشنبه‌ها به صورت زیرنویس و شنبه‌ها با دوبله اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها مینی سریال هفت قسمتی «ربودن» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

مینی سریال درام و مهیج «ربودن» محصول ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی جیم فیلد اسمیت و موعلی است که جیم فیلد اسمیت و جورج کی نویسندگی مشترک آن را بر عهده داشتند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک هواپیما از دبی به مقصد لندن طی یک پرواز هفت‌ساعته ربوده می‌شود، در حالی که مقامات در زمین به دنبال پاسخ هستند، یک مذاکره‌کننده به نام سم نلسون (با بازی ادریس البا) سعی می‌کند از مهارت‌های حرفه‌ای خود برای نجات همه افراد حاضر در هواپیما استفاده کند.

در مینی سریال «ربودن» بازیگرانی چون محمد الساندل، ادریس البا، نیل ماسکل، آرچی پنجابی، مکس بیزلی، کیت فیلیپس، بن مایلز به هنرنمایی پرداخته اند.

«ربودن» امتیاز ۷.۸ را در سایت IMDB به دست آورده و در وبگاه نقد و بررسی راتن تومیتوز ۹۰ درصد امتیاز تایید، با میانگین امتیاز ۷ از ۱۰ را از آن خود کرده است. به گفته منتقدان، این مینی سریال، یک تریلر براق اما مؤثر است که به موفقیت واقعی دست می‌یابد. امتیاز اجماع نظر منتقدان ۶۶ از ۱۰۰ است.

مینی سریال «ربودن» در هفت قسمت تولید شده است که در حال حاضر چهار قسمت از این مینی سریال به کارگردانی جیم فیلد اسمیت و موعلی به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است و قسمت‌های بعدی هر چهارشنبه به صورت زیرنویس و شنبه‌ها با دوبله اختصاصی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز