خبرگزاری کار ایران

آلبوم «آفتاب روشن» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۵۱۱

آلبوم «آفتاب روشن» با حضور حسین علیزاده، محمدرضا فیاض، فرشاد توکلی، اهالی موسیقی و اعضای گروه «آن» رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی آلبوم «آفتاب روشن» اثر جدید گروه «آن» در مکتب خانه میرزا عبدالله برگزار شد. 

حسین علیزاده، محمدرضا فیاض و فرشاد توکلی سخنرانان این برنامه بودند و جمعی از هنرمندان موسیقی ایرانی در این مراسم حضور داشتند. 

حسین علیزاده در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از آهنگساز، خواننده و نوازندگان این آلبوم گفت: آلبوم «آفتاب روشن» اثری صادقانه است و عشق خاصی در این آلبوم وجود دارد. این هنرمند در ادامه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این آلبوم عشق و علاقه‌ای است که به یاد استاد محمدرضا لطفی موسیقیدان بزرگ کشورمان ابراز شده است. 

وی با اشاره به اینکه از شنیدن این آلبوم لذت برده است، تاکید کرد: من این اثر را چندین بار گوش کردم و باید بگویم که نوازندگان گروه «آن» در این مجموعه بسیار خوب نواختند. همچنین خوش سلیقه بودن آهنگساز و اصیل بودن قطعات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر موسیقایی است. 

حسین علیزاده در ادامه تاکید کرد: در عین حال که همه قطعات این آلبوم بسیار اصیل ساخته شده است اما دارای طراوت و تازگی است. 

در ادامه آریا محافظ آهنگساز و مهدی امامی خواننده درباره مراحل تولید این آلبوم توضیحاتی دادند. 

«آفتاب روشن» تازه‌ترین اثر منتشر شده از گروه موسیقی «آن» است. این گروه اثر جدید خود را به محمدرضا لطفی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز