خبرگزاری کار ایران

شهدای مرزبان روی سکوی «قهرمان»

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۴۰

امین پایا یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه «قهرمان» با در دست داشتن عکس شهدای مرزبان روی سکوی قهرمانی، به آن‌ها ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، مسابقه «قهرمان» به تهیه‌کنندگی محمدحسین سعادتی و کارگردانی محمد پیوندی روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در چهل و هشتمین قسمت از این برنامه امین پایا یکی از شرکت‌کنندگان در تجلیل از مقام شهدای قهرمان گفت: «تا اینجا آمدم تا از قهرمانان جوان که اخیرا فدای این خاک شدند تشکر کنم، اگر آن‌ها نبودند آسایش و آرامش نبود.»

او سپس برای ادای احترام تصاویر شهدای مرزبان را روی سکوی برنده «قهرمان» برد و مورد تشویق حاضران و شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

این برنامه با محوریت ورزش و با اجرای یوسف تیموری و ایمان قیاسی، این روزها رقابت‌های فینال را پشت سر می‌گذارد تا قهرمان نهایی فصل اول معرفی شود.

عوامل مسابقه بزرگ «قهرمان» عبارتند از تهیه‌کننده: محمدحسین سعادتی، جانشین تهیه‌کننده: حسین نیرومند، کارگردان: محمد پیوندی، کارگردان تلویزیونی: سعید رضایت، دستیار تهیه‌کننده: رضا الهی، مدیر تولید: علیرضا چنگیزی، تدوین: حامد میرفتاحی، نورپردازی: مسعود رجبیان، ‎روابط عمومی: پدرام ابدان، جانشین تولید: حسین شمسایی، مسئول شرکت‌کنندگان: احمد ناصری‌پور، برنامه‌ریز: فاطمه سلجوقی، هماهنگی شرکت کنندگان: عطیه نجفی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز