خبرگزاری کار ایران

فارابی جایزه سال جلوه‌های بصری سینمای ایران را اهدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۹۶۰

بنیاد سینمایی فارابی در رویداد سالانه VFX SUMMIT به منظور ارتقای سطح کیفی آثار سینمایی جایزه ویژه ای را هر ساله اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، با توجه به لزوم ایجاد فضای رقابتی بین اهالی صنعت جلوه‌های بصری در سینمای ایران و همچنین با هدف معرفی هرچه بیشتر توانایی‌های روزِ این هنر_صنعت به اهالی سینما جایزه سال VFX SUMMIT  را اهدا خواهد کرد.

این جایزه به طور کلی ارتقای سطح کیفی آثار سینمایی را از طریق انطباق و حرکت در مسیر دستاوردهای تکنولوژیک نوظهور دنبال می‌کند و در نظر دارد تا بستری برای گردهمایی و تعامل بین هنرمندان و فناوری‌های جدید ایجاد کند.

در رویداد vfx summit 2023 بنیاد سینمایی فارابی با اعلام فراخوان، دریافت آثار و ارزیابی تخصصی توسط اهالی حوزه جلوه های بصری و منتقدان این حوزه در خانه خلاق سینمای ایران، جایزه سال جلوه‌های ویژه بصری را دریافت می‌کنند.

جایزه سال جلوه‌های ویژه بصری در بخش‌های  Creativity & New technical achievements،Fx simulation،Composite  Dramatic Visual & look Development  و 3D department   اهدا خواهد شد.

طراحی جلوه های بصری در خدمت داستان و درام فیلم، مسیر تحقیق و توسعه  look & Vis Dev_ Tech R&D، خلاقیت و دستاورد در مسیر طراحی و اجرا و اصول پیشبرد پایپلاین از جمله مهمترین شاخص‌های داوری جایزه سال جلوه‌های ویژه بصری توسط بنیاد سینمایی فارابی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز