خبرگزاری کار ایران

در دیدار مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح با اعضای ستاد کنگره شهدای استان مازندران مطرح شد؛

نبرد جنگل، یکی از گزینه‌های مازندران برای ساخت فیلم سینمایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۰۱۶

عصر دیروز (شنبه سوم تیر) مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح در دیدار با اعضای ستاد کنگره سپاه استان مازندران به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف کنگره از جمله تولید فیلم سینمایی پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در این دیدار سید محمد نادری با شاره به حضور موثر و به موقع مازندرانی‌های غیور در حوادث مختلف برای دفاع از کیان این نظام مقدس افزود: بنیاد فرهنگی روایت فتح خود را مکلف به ادای دین به شهدا و ایثارگران این خطه با زبان هنر می‌داند و این کنگره فرصت خوبی برای انجام این تکلیف است.

سردار مسلمی فرمانده سپاه مازندران نیز با بر شمردن اتفاقات مختلفی که مازندرانی‌ها در آن حماسه آفریدند، عملیات والفجر ۸ و نبرد جنگل را از آن جمله دانست و گفت: در اوایل انقلاب با گریختن منافقین به جنگل، سپاه استان مازندران درگیر عملیات‌های پیچیده‌ای برای مبارزه با آن‌ها در دل جنگل‌ها شد که بحمدالله همچون سالیان درازی که نظام در مقابله با این جریان کوردل به موفقیت‌های بزرگی دست یافت در آن سال‌ها نیز این مبارزه منجر به نابودی کلیه پایگاه‌های منافقین در جنگل‌های این استان شد، که به تصویر کشیدن این حماسه یکی از موضوعات مدنظر ما برای تولید فیلم سینمایی است.

سید محمد حسینی مدیر انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز در این نشست با یادآوری مذاکرات قبلی در خصوص موضوع نهایی برای ساخت فیلم سینمایی گفت: مهیا نمودن ساز و کار روایتِ دراماتیک در این موضوع به ساخت اثری فاخر، ماندگار و ارزشی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز