خبرگزاری کار ایران

کتاب «شادی، بازی، خلاقیت» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۶۹

مراسم رونمایی از کتاب «شادی، بازی، خلاقیت» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین رونمایی کتاب «شادی، بازی، خلاقیت» صبح امروز با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونان بخش تولید و فرهنگ و فاطمه آرام جان و سید میثم هاشم‌زاده نویسندگان این کتاب برگزار شد. 

این کتاب شامل چهار فصل از جمله بازی‌های امتیازی، هیجانی، تعادلی و مهارت کلامی است و مجموعه‌ای از بازی‌هایی را در بر می‌گیرد که می‌توان بدون نیاز به لوازم و اسباب‌بازی‌های گران قیمت و بدون نیزا به وسایل خاص و صرفا با هر وسیله‌ای که در اختیار دارید در محیط خانه، مهمانی، مدارسی، ماشین، مسافرت و… انجام دهید. 

در ابتدایی هر فصل شرح کوتاهی درباره آن آمده است. هر کدام از بازی‌های این مجموعه با هدف خاصی طراحی شده‌اند. بازی‌ها در محیط‌های متفاوت، اجرا، عکاسی و فیلمبرداری شده‌اند تا مطمئن شویم که با هر وسیله‌ای و هر جا قابل اجراست. 

ممکن است این باور نادرست وجود داشته باشد که بازی فقط یک سرگرمی است، اما اگر به این باور برسیم که از طریق بازی‌هایی که کودک با اختیار و میل خود انجام می‌دهد چه مهارت‌ها و توانمندی‌هایی را در او ایجاد و چه استعدادهایی را می‌توانیم بارور و شکوفا کنیم قطعاً زمان و وقت بیشتری را برای بازی با فرزندانمان در نظر خواهیم گرفت. 

این کتاب که برای اولیا و مربیان و پژوهشگران مناسب است در ۱۳۶ صفحه به رشته تحریر در آمده و توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قیمت ۸۵ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز