خبرگزاری کار ایران

سرگرمی و بازی برای بچه‌ها با مجموعه کتاب‌های کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۳۰۷

مجموعه کتاب‌های کار با موضوعات آموزش دوستی با محیط زیست، آموزش بهداشت فردی و اجتماعی و آموزش حقوق فردی و اجتماعی منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کودکان هرگز پیشنهاد بازی و سرگرمی را رد نکرده و این موضوع همواره برایشان لذت بخش‌ترین فعالیت است. اگر برای آموزش نکات مهم نیز از این روش استفاده شود، یادگیری عمیق و با کیفیت خواهد بود. در واقع یاد گرفتن و بازی کردن برای کودکان در یک راستا قرار دارد و از هم جدا نیست. در این راستا انتشارات تحقیقات ذکر درصدد انتشار مجموعه‌ای برآمده که با بهره گیری از حس خلاقیت، ایجاد چالش‌های ذهنی و درگیر کردن کودک با مسائل مهم فردی و اجتماعی با روشی غیر مستقیم نکات مربوط به حقوق بشر، دوستی با محیط زیست و بهداشت را به کودکان آموزش دهد. 

کتاب‌های «کتاب کار من زمین را دوست دارم» با تاکید بر آموزش دوستی با محیط زیست، «کتاب کار من خودم را دوست دارم» با تاکید بر آموزش بهداشت فردی و اجتماعی و «کتاب کار کودکان و حقوق بشر» با تاکید بر آموزش حقوق فردی و اجتماعی برای رده سنی ۵ تا ۸ سال منتشر شده‌اند. 

این کتاب‌ها با کوشش طاهره شاه‌محمدی و باتصویرگری ساناز کریمی طاری نوشته و منتشر شده‌اند. کتاب «کتاب کار کودکان و حقوق بشر» با ایده‌پردازی محمدمهدی سیدناصری و بر اساس پیمان نامه حقوق کودک سازمان ملل تنظیم و نوشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز