خبرگزاری کار ایران

«پرونده‌های راکد» در ژانر معمایی – جنایی به بازار آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۱۲۵

رمان «پرونده‌های راکد» در ژانر معمایی – جنایی، با موضوعی بکر و ساختاری خلاقانه و نو، توسط نشر نون منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «پرونده‌های راکد» چهارمین اثر سیمون سنت جیمز، نویسنده کانادایی است. او یکی از موفق‌ترین نویسندگان معمایی‌نویس امروز جهان به شمار می‌رود. هوش سرشار سیمون سنت جیمز در خلق فضاهای دلهره‌آور او را به نویسنده‌ای نوآور در این ژانر تبدیل کرده. رمان‌هایش تاکنون توانسته جوایز مهمی از جمله جایزه ارزشمند آرتور آلیس را بدست آورد و طنین معماها و رازهای قصه‌هایش جهانی شود. 

رمان «پرونده‌های راکد»، شرح ماجرایی از سلسله قتل‌هایی هولناک است. دو قتل مروز، تکان‌دهنده و مشابه در سال ۱۹۷۷ در منطقه اُرگان در کِلرلِیک فصل افتتاحیه کتاب است. از سوی دیگر، دختری جوان به نام شِی که منشی است، وبسایتی را به نام پرونده‌های راکداداره می‌کند. پرونده‌هایی با رازهایی مگو که هرگز به‌جایی نرسیده‌اند. در این میان زنی ثروتمند و مرموز به نام بث گریر که پیش از این توانسته به‌خاطر جرم‌هایی مشابه تبرئه شود و از مهلکه بگریزد، توجه شی را به خود جلب می‌کند. او طی یک اتفاق می‌تواند به بث گریر نزدیک شده و به خانه مجلل‌اش راه یابد، با این منظور که قصد دارد برای وبسایت خود با او مصاحبه کند. این رفت و آمدها شروع اتفاقات نامتعارف، نابهنجار و هولناک  و نیز شروع احساسات دوگانه شخصیت اصلی رمان در تلاش برای یافتن منشا خطرات و اتفاقات است. 

رمان «پرونده‌های راکد» علاوه بر هیجان، معما، وحشت و ترس، موضوعی جسورانه نیز دارد. کتاب در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و توانسته افق جدیدی در ذهن مخاطبان رمان ژانر ایجاد کند و با استقبال کم‌نظیری در سراسر جهان مواجه شود. این اثر را نشر نون با فاصله اندکی از چاپ جهانی آن، با ترجمة روان یاسمن ثانوی روانه بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز