خبرگزاری کار ایران

مهدی افضلی مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۰۲۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد مهدی افضلی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه کمک برای توسعه فرهنگ و هنر منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی افضلی را به سمت «عضو هیات مدیره و مدیر عامل» موسسه کمک برای توسعه فرهنگ و هنر منصوب کرد این در حالی است که مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و تازه موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنری ظهر روز شنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۱ با حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیات امنا و هیات مدیره این موسسه برگزار و مهدی افضلی با حکم محمدمهدی اسماعیلی جانشین امین عارف‌نیا شد. 

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتصاب مهدی افضلی به مدیر عاملی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر آمده است:

«نظر به شایستگی و مراتب تعهد و تجارب طولانی جناب‌عالی در امر مدیریت مجموعه‌های فرهنگی و هنری و به استناد بند «ج» ماده ۱۷ اساسنامه موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، برای سه سال به عنوان «عضو هیات مدیره و مدیر عامل موسسه» منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با اهتمام جدی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، ضمن ایفای وظایف محوله به آن موسسه در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر خاصه کمک به توسعه مناطق محروم که از اولویت‌های اساسی دولت مردمی و سیاست‌های اصلی این وزارتخانه است، در جهت برنامه‌ریزی و اقدام برای شکوفایی اقتصاد هنر و ایجاد بسترهای مناسب برای منظور نیز همت گمارید. 

مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی در پرتو لطف و عنایت امام عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) از خداوند منان خواستارم. 

گفتنی است مهدی افضلی پیش از عهده‌دار شدن مسئولیت در موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی بود که مسئولیت را به مجید زین‌العابدین سپرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز