خبرگزاری کار ایران

ایرج راد و یوسف تیموری مهمان «چهل تیکه» می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۱۱

فصل پنج برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی در این هفته میزبان بازیگران سینما و تلویزیون است.

به گزارش ایلنا، برنامه «چهل‌تیکه» هر شب از شبکه‌ نسیم پخش می‌شود. ابتدای هفته جاری حمید منوچهری دوبلور پیشکسوت مهمان این برنامه بود. 

روز دوشنبه دو اسفند، مهدی میامی در این برنامه حاضر شد و تا پایان هفته نیز هر روز یک هنرمند در این برنامه حضور دارد. صفا آقاجانی نیز امشب سه‌شنبه سه اسفند مهمان چهل تیکه خواهد بود.

علیرضا رئیسی بازیگر سینما و تلویزیون روز چهارشنبه و یوسف تیموری پنجشنبه پنجم اسفند در این برنامه حاضر می‌شود. 

آخرین مهمان این هفته «چهل تیکه» هم ایرج راد بازیگر قدیمی سینما، تلویزیون و تئاتر خواهد بود که این برنامه هم جمعه ۶ اسفند از ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. 

«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی توانسته است در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون مطرح کند تا به این ترتیب گنجینه‌ای از خاطرات و نوستالژی‌های چند نسل را ثبت و ضبط کند. 

«چهل تیکه» در هفته جاری دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۲۱ پخش می‌شود. بازپخش هر برنامه روز بعد ساعت ۹ صبح از شبکه نسیم خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز