خبرگزاری کار ایران

میزبانی ۹ استان از جشنواره موسیقی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۹۲

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌بر پایتخت، در ۹ استان دیگر کشور برگزار می‌شود و مجموعا ۵۳ اجرای صحنه‌ای در استان‌ها روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، در این دوره بوشهر با حضور ۴۹ هنرمند میزبان ۵ اجرا و در جنوب استان کرمان نیز ۱۰ اجرا با حضور ۷۴ هنرمند برگزار خواهد شد.

در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، ۶۲ هنرمند اهل چهارمحال و بختیاری، سه اجرای صحنه‌ای را در سالن‌های این استان میزبانی می‌کنند. در زنجان ۵ اجرا با حضور ۴۲ موزیسین زنجانی برگزار می‌شود. ۳ اجرای صحنه‌ای با حضور ۲۰ هنرمند در سیستان و بلوچستان روی صحنه می‌رود و استان سمنان نیز میزبان ۶ اجرای صحنه‌ای با حضور ۳۶ هنرمند خواهد بود.

کهلگویه و بویراحمد میزبان ۱۰ اجرا با حضور ۶۳ موزیسین است و در لرستان نیز ۲۷ هنرمند در ۶ اجرا به هنرنمایی خواهند پرداخت. ۵ اجرای صحنه‌ای با حضور ۳۴ هنرمند نیز در ایلام برگزار می‌شود.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز