خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین آکادمی کُر در ایران/ از رنسانس تا پاپ و جز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۴۶

اولین آکادمی مدون کُر با همکاری مشترک «خانه هنر نوین» و «آکادمی موسیقی شایا اسدی» از اسفند سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین آکادمی مدون کُر با همکاری مشترک «خانه هنرنوین» و «آکادمی موسیقی شایا اسدی» از اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود. 

شایا اسدی (مدرس موسیقی و مدیر آکادمی شایا اسدی) گفت: «هم‌خوانه»، اولین آکادمی مدون کُر با همکاری مشترک «خانه هنرنوین» و «آکادمی موسیقی شایا اسدی» از یکم اسفند ماه سال جاری در تهران آغاز می‌شود. تعدد گروه‌های کر و تمایل رو به افزایش برای تأسیس چنین گروه‌هایی چه در سطح حرفه‌ای و چه آماتور، رهبران و سرپرستان کُر را با چالش‌هایی از قبیل تولید صدا، کوک‌خوانی و سلفژ، شناخت مبانی نظری موسیقی و فرهنگ و آداب حضور در تمرین‌ها روبرو کرده است. 

او در ادامه بیان کرد: آکادمی کر «هم‌خوانه» دوره‌ای جامع و کاربردی برای خوانندگان حرفه‌ای و همچنین کسانی است که علاقه به خوانندگی دارند و در سرآغاز ورود به عرصه خواندن هستند. 

وی افزود: طراحی دوره به صورتی است که در سه ترم متوالی کورس‌های مورد نیاز برای کسب مهارت و دانش خوانندگی به شرکت کنندگان ارائه داده می‌شود تا پس از پایان دوره بتوانند در گروه‌های کر فعال شوند. در کنار همخوانی آثار متنوع و سطح‌بندی شده کرال، کسبِ دانش تئوریکِ موسیقی و فراگیری سلفژ و همزمان با آن کلاس‌های تجزیه و تحلیل موسیقی، این دوره را به دوره‌ای کاربردی و کم نظیر تبدیل کرده است. 

مدیر آکادمی شایا اسدی تاکید کرد: برنامه‌ریزی و سطح‌بندی این دروس بر اساس نظام آموزشی «رویال کنسرواتوار کانادا» است که امکان شرکت تمام سطوح هنرجویان را در این دوره مهیا می‌کند. 

وی در پایان گفت: «خانه‌ هنرنوین» با مدیریت و سرپرستی آرمان نوروزی موسیقی‌دان و استاد دانشگاه در این پروژه حضور دارد. آخرین مهلت برای ثبت نام در این آکادمی بیستم بهمن ماه سال جاری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز