خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات انجمن تهیه‌کنندگان مستقل

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۷۵۷

مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران برگزار شد. 

این مجامع عمومی به دعوت هیات مدیره انجمن و برای اصلاح برخی مواد اساسنامه و انتخابات هیات مدیره جدید و بازرس تشکیل شد. 

در مجمع عمومی فوق العاده ابتدا افزایش اعضای هیات مدیره از هفت به نه نفر مطرح شد که تصویب شد. در ادامه بر اساس پیشنهاد مطرح شده، افرادی که برای هیات مدیره نامزد می‌شوند، باید حداقل سه فیلم منجر به تولید داشته باشند که به تصویب مجمع عمومی فوق العاده برسد. 

افزایش مدت فعالیت بازرس از دیگر موارد بود که به تصویب مجمع عمومی فوق العاده رسید. 

پس از پایان مجمع عمومی فوق العاده، مجمع عمومی عادی انجمن مستقل تشکیل شد و پس از گزارش رئیس هیات مدیره، بازرس و طرح گزارش خزانه دار، نامزدهای شرکت در انتخابات مطرح شدند. 

پس از رای‌گیری، آقایان: سید غلامرضا موسوی، مرتضی شایسته، خانم منیژه حکمت، رضا درمیشیان، سعید خانی، ساسان سالور، سلیمان علی محمد، خسرو امیرصادقی، یوسف صمد زاده، و اعضای علی البدل هیات مدیره آقایان: محمدرضا مصباح، سید محسن جاهد، برای عضویت در هیات انتخاب شدند. آقای احمد احمدی به عنوان بازرس از سوی حاضرین انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز