خبرگزاری کار ایران

همراه با درمانگاه مهر در رادیو

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۶۱

برنامه «خونه زندگی» با رویکرد تحکیم بنیان خانواده و با محوریت آموزش مهارت‌های زندگی و همسرداری هر روز زنده از رادیو پخش می‌شود که شامل آیتم‌های درمانگاه مهر، کتابخانه و… است.

به گزارش ایلنا، سارا شریفی، یکی از تهیه کنندگان برنامه «خونه زندگی» گفت: برنامه «خونه زندگی» با رویکرد تحکیم بنیان خانواده از رادیو سلامت پخش می‌شود و تلاش دارد تا به دور از شعارزدگی پیام‌های صحیح را در قالب بازی و نمایش به مخاطبان ارائه بدهد. 

وی ادامه داد: این برنامه با ساختار نمایشی و با رویکرد ارشادی، تربیتی و آموزشی و با هدف تحکیم بنیان خانواده و با محوریت موضوعی آموزش مهارتهای زندگی، همسرداری، فرزندپروری، مدیریت اقتصاد خانواده، و فرزندآوری به صورت زنده هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تهیه و پخش می‌شود که موثرترین فرد در این برنامه گروه بازیگری است که شامل مسعود خواجه وند، محیا اسناوندی، سعیده فرضی و محمد احدی است. برنامه شامل آیتم‌های متنوع از جمله درمانگاه مهر (پرسش و پاسخ پزشکی مردم)، کتابخانه (معرفی کتاب)، نکات زندگی سالم، آشپزخانه، دکوراسیون و نکات خانه داری است. 

این تهیه کننده اظهار کرد: در روزهای آتی به موضوعاتی همچون تعامل بین مربیان و والدین چه تاثیری بر تربیت فرزندان دارد؟ آیا روان زخم‌ها بر روابط اعضای خانواده تاثیر دارد؟ شادی و صمیمت در خانواده و… می‌پردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز