خبرگزاری کار ایران

منابع تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آرشیو شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۱۹۷

معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از گردآوری و آرشیو منابع تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری در مخازن آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی خبر داد و گفت: برای نخستین بار است که منابع تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری جمع آوری و در مخازن آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی نگهداری می‌شود و تا کنون بیش از ۲۶ هزار منابع چاپی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گردآوری و آرشیو شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، فرناز محمدی (معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) گفت: مجموع منابع مربوط به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت تفکیک شده گردآوری و در ادامه مسیر در مخازن این سازمان برای حفاظت، حراست و بهره مندی آیندگان آرشیو شد. 

وی ادامه داد: مجموع ۲۶ هزار و ۹۰۴ منبع الکترونیکی شامل عکس، فیلم‌های مناظره ای، کلیپ‌های تبلیغاتی، فایل‌های صوتی و غیره و نیز طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری جمع آوری شده است و در این میان تنها ۲۱۳ عنوان منبع چاپی گردآوری و آرشیو شده است. 

معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تصریح کرد: با توجه به تاکید معاونت کتابخانه ملی مبنی بر گردآوری و حفاظت از آثار مرتبط با رویدادهای ملی و به منظور تحقق این مهم در مرحله نخست، کمیته‌ای ویژه تشکیل شد و هریک از اعضای این کمیته مکاتباتی را با ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برقرار کردند و در نهایت برای نخستین بار این منابع به عنوان یکی از رویدادهای مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور جمع آوری و آرشیو شد. 

محمدی توضیح داد: جمع آوری منابع مرتبط با رویدادهای مهم کشور و حفاظت و حراست از این منابع یکی از رسالت‌های مهم سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است و از آنجایی که انتخابات ریاست جمهوری نیز جز رویدادهای مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود؛ اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در راستای جمع آوری منابع انتخاباتی ۱۴۰۰ گام برداشت. 

معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دلیل حرکت به سمت دولت الکترونیک و نیز شرایط خاص کرونایی، درصد قابل توجهی از اقدامات و فعالیت‌های تبلیغاتی در فضای مجازی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز